HTML

Diósdról a nagyvilágba

Friss topikok

  • rumig: Előző félévben nálam Chemnitzben is volt egy ausztrál srác, valamiért ő is megfelelőnek érezte a m... (2013.08.16. 22:24) Epilógus
  • rumig: A két építési mód alapján a hollandok vélhetőleg előbb elbontották volna a dombokat, majd visszaho... (2013.05.28. 22:29) 105., 106., 107.és 108. nap - Mindenféle
  • rumig: Hehe, na igen, ott aztán lehet döngetni (amíg nem jön a tengeri szellő) (2013.05.28. 22:25) 102., 103. és 104. nap - Gouda
  • BánZ: @rumig: Lennél facebookon ez a sajnálatos tévedésem sem esett volna meg :D (2013.05.16. 00:23) 88. és 89. nap - Keukenhof
  • Don Kartács Tornacipő: Hatalmas! :D Fenyő Miki :D Mekkorát néztünk teeejóóóóég :D Amugy ja, az lett volna az igazi ha te ... (2013.03.15. 03:08) 18. és 19. nap - Scheveningen

2013.03.02. 18:28 BánZ

22., 23. és 24. nap - Órarend

Lőn órarend.

Új kép (1).bmp

Kedden és pénteken 3 előadásom is van, így ezek a legfárasztóbb napok a héten. Ez főleg amiatt igaz, mert elszoktam a 2*45 perces óráktól (bár az is lehet, hogy sose szoktam hozzá), és így az előadások végére, legyenek azok bármilyen érdekesek, már mindig számolom vissza a gyümölcsöket az órám. A szerdai meg hétfői napon mindössze egyetlen órám van, azok viszont pont reggel, ami felkelés szempontjából annyira nem előnyös, de legalább a nap hátralevő részét hasznosan tudom (tudnám) tölteni. A csütörtöki nap pedig a bőség napom. Ezen a héten annyiból változott a beosztás, hogy én voltam az egyetlen, aki nem tudott róla, hogy a szerdai óra elmarad. Miután megvártam a vmg-s házirendben előírt 15 percet, arra az elhatározásra jutottam, hogy valószínűleg én vagyok az, aki valamit nem jól tud, nem pedig a többiek. Miután kiderült a turpisság, hogy az óra tényleg elmarad, visszamentem a koliba aludni még egy órácskát, többre sajnos nem volt idő, mivel 11-kor meetingünk volt. Use of Underground Space-ből 3-5 fős csapatokban kell írni egy tanulmányt, és szerdán ültünk össze megbeszélni a részleteket. A csapatomban két holland Luuk (egy 30-40 éves fickó) és Jaap (Michael Caine fiatalon) található, illetve két cserediák, az ausztrál Linden és az osztrák Philip (Lothar Matthaus fiatalon). Az Erasmus diákok között rajtam kívül 3 srác van, aki még geotechnikát tanul, így az óráim többségén általában velük lógok: a már említett Linden és Philip, valamint a finn Sauli.

Időközben egyre otthonosabban mozgok a konyhában is. A mikró után már a villanyrezsóval is megbarátkoztam. És az elmúlt pár hétben már kikerült pörkölt, krumplis tészta és chili con carne is a Kirner Főzőstúdióból.

Szerda este lenéztünk a Ruifba, ahol szerdánként international night van, ami annyit takar, hogy ilyenkor több international diák fordul meg a bárban, mint máskor. Csütörtök este pedig az Aerospace engineer épületben volt egy kis nemzetközi összejövetel.

Vasárnap pedig ha jó idő lesz Leidenbe megyünk kirándulni. 

Ruif

522646_10151732872385130_957950647_n.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bunnytravels.blog.hu/api/trackback/id/tr225113500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása